Trägen vinner

Efter 7 månaders kämpande med mycket räknande på mat och 5-6 träningspass i veckan har jag nu nått min startvikt med Freja. Det känns fantastiskt. Med Alice trillade kilona av hur enkelt som helst eftersom jag ammade gansla länge. Men Freja ville ju efter 2,5 månader inte amma längre och jag stod med många kilon kvar. Denna gång fick jag kämpa mer för att bli av med den kan man säga. Jag har använt mig av Viktväktarna samt viktappen "My fitness spal". Viktappen är faktiskt den som gett bäst resultat på kortast tid och tro det eller ej - den är gratis!! Jag har också några väninnor som kämpar och tillsammans stöttar vi varandra i varandras med och motgångar. 

Ännu ett viktmål avklarat men jag har några kvar och de ska jag kämpa vidare med. Detta viktmål känns ändå som en seger och jag tror jag ska fira det med ett glas rött ikväll med min fine make!

Kommentarer
Postat av: emma

Du är grrrrym..!:D

Svar: Tack!💗
Rosaskimrandejenny

2014-11-14 @ 11:29:31
URL: http://emmaarhemma.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0