Syster

Ibland får jag sånt sjukt "Kajsa sug".. Det kan typ liknas vid godis sug.. Det kommer plötsligt o går liksom ganska plötsligt över.. Älskade syster.. Varför bor du så sjukt långt bort?? Varför har jag inte pengar till att åka o hälsa på dig?? Jag hoppas du vet att jag inget hellre önskar än att hälsa på dig en sväng någon gång under detta år. Det hade varit fantastiskt. Dels att fantastisk få träffa dig o se ert liv däruppe.. Men också för att få se staden o den delen av Sverige. Fan alltså.. Det är alltför långt bort just nu. Love you siss!❤️

Kommentarer
Postat av: Kajan

Systeryster.. Jag får exakt samma sug fast efter dig. Men snart är det jul och då kommer jag hem igen. Älskar dig!

2014-11-09 @ 07:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0