Sovande påhitt

Jag ligger nerbäddad i min sköna säng och ligger djupt försjunken i boken när jag hör min dotters ljuvliga röst från hennes rum. Jag hör hur hon pratar, men har svårt att höra vad hon säger då hon både har napp i munnen och sluddrar trött på rösten. Hon sover. Det vet jag med bestämdhet. Hon har inte bara fått mitt heta temperament - hon pratar även i sömnen - precis som sin mamma. Häromkvällen slog jag själv alla rekord hittills. Hur kan man messa någon i sömnen? Och hur kan man ringa upp någon minuten därpå och skälla på personen ifråga och undra varför hon inte svarar på mitt sms?

Tur att det var min mamma jag terrorisera. Hon trodde att jag var full. Jag förklarade för henne under samtalet (i sömnen bör oxå tilläggas) att jag faktiskt sov och minsann inte druckit någonting! Vilka påhitt man kan göra i sömnen alltså!!!


Kommentarer
Postat av: emma s

Hahahahha, ja, det var nog rekord det ;)

2013-05-11 @ 19:28:59
URL: http://emmaarhemma.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0