Dagisdax

Jag packar väskan till Alice. Mitt hjärta snörps samman en sekund och jag inser att man lilla tjej blivit så stor. Så stor att det nu är dags för dagis. Det är inte längre "dagisdags" om några månader, en månad eller ens en vecka...utan imorgon! Min lilla tjej är snart 18 månader. Både jag och Danne har nu båda varit föräldralediga och det är dags för oss att återgå till våra jobb. Det känns så konstigt att Alice ska vara på dagis. Någon annan ska ta hand om det allra finaste och bästa vi har. Det kommer säkert gå superbra och personalen och pedagogerna är säkert hur duktiga som helst. Jag kan bara inte fatta att det är dags, NU.... nu redan!!??


Kommentarer
Postat av: Elin

Så hur va första dagen??! <3

2013-01-07 @ 22:09:37
Postat av: Lisa

Hon kan få vara hos mig :) jag är förskollärare :) så kan hon och Lova vara dagbarn hos mig. Om man nu får ha egna barn som det ;)

2013-01-08 @ 10:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0