Livet

När livet ter sig vara sådär perfekt känner jag ångesten komma krypande. Jag kan inte låta bli att tänka på vad som kan finnas bakom nästa krök på livets väg. Jag blir så rädd att det ska vara något som kommer förstöra den perfekta känslan. Jag försöker verkligen att inte tänka såhär, men det är ju inte alltid så lätt. Jag vill att livet alltid ska vara perfekt - för alla. Kan vi inte bara komma överens om att vi tar bort alla otrevligheter som kan komma finnas på livets stig.. Överens?


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag är på!

2013-02-11 @ 20:03:47
Postat av: Sara

Ibland så måste man uthärda de där otrevligheterna för kunna förstå när livet är sådär perfekt.

2013-02-11 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0