s l u t

Jag har haft sjukt dålig uppdatering här under den senaste tiden. Har dock haft problem med blogg appen och inte tagit mig till datorn för att skriva av mig. Det har hänt en hel del tokigheter den senaste tiden. Ibland undrar jag om jag är med i någon dålig film. Men dessa händelser sparar jag till en annan kväll - imorgon kväll kanske... Nu tänker jag och den otroliga jobbångesten krypa ned under täcket och invänta första dagen med jobb efter semestern. Känns helt sjukt att 5 veckors semester redan är slut. Jag får panik av att behöva lämna bort mitt barn hela dagarna. Att vara ifrån henne känns så jobbigt. Det är liksom inte mitt arbete som ger mig ångest utan att faktiskt lämna bort det finaste jag har till andra. God natt. Jag hoppas jag överlever natten - och framförallt morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0