9 år.

Just idag har jag och min käre make varit tillsammans i 9 år. Imorse när jag körde vår dotter till förskolan tänkte jag att det här hade jag inte trott för 9 år sedan när jag släpade hem den halvlullige pojkspolingen från krogen den där fredagskvällen. 19 år var både han och jag då - 19 år, vi båda bodde fortfarande hemma, vi skulle snart ta studenten, jag skulle ut och resa till hösten och ja vi var väl så redo att "möta riktiga livet".

Och det kan man väl säga att vi gjorde. Vi mötte livet ihop. 1 år efter att vi blivit ett par flyttade vi ihop till vår första lägenhet. Efter ytterligare 2 år förlovade vi oss. År 2010 gifte vi oss. Och år 2011 föddes vår vackra dotter.

Mitt liv med dig min man är som en saga. Likväl som du är min allra bästa vän som jag kan hänga och slappa med i soffan - likväl är du min romantiske make. Jag hoppas jag får möjligheten att fortsätta möta livet och dess kantiga krokiga väg tillsammans med dig. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Underbart skrivet! Ni är så fina tillsammans <3

2013-04-10 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0