Att vara "fit"

Att vara "fit" är en grym känsla - men för mig tyvärr alldeles för sällsynt. Det kräver hård träning och disciplin. Och framförallt - att kunna säga nej till livets goda oftare än man säger ja! Och jag är ju en sån där Ja-sägare.. Till det mesta - och även till livets goda. Men när jag väl ätit av livets goda - så får jag dåligt samvete! Dåligt samvete av att jag mumsat och ännu sämre samvete av att jag inte hunnit/prioriterat att träna. Men fasiken alltså, det känns så svårt och jobbigt att ta sig ut såhär dags - till gym eller löptur. En löptur i kolsvart och regn - då skulle jag behöva pannlampa och ett stort mod. Modet att överstiga mörkrets onda öga - ja, för mörkrädd är jag oxå. Som ni förstår är min mur till träningen oerhört HÖG just nu. Om någon vänlig själ har lösning på detta så snälla - Tell me!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Åka till er eljusspår och gå med mig? :)

2012-10-01 @ 20:42:27
Postat av: emma s

Fina du - kom till huvudstaden och samla inspiration med en vänn :)) puss

2012-10-07 @ 00:12:05
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0