Tidsoptimisten

I samma veva som jag erkände mig som slarver och tankspridd person erkänner jag mig härmed oxå som Hagalunds största tidsoptimist. Jag är tidsoptimist och måste verkligen göra något åt det. Hur kan man tro att man ska hinna byta kök, bygga ut 70 kvm, måla om huset, ha massa härlig mamma-pappa-dotter tid med massor av bus, semestra 1 vecka på öland, åka båt, bada i poolen, träffa vänner, träffa våra respektive familjer, träna flera gånger i veckan,klippa gräset, ha långa härliga grillkvällar och ha logfest under 1 sommar. Jag hör ju själv hur stört det låter. Undra hur många månader min sommar har...?


Kommentarer
Postat av: Magda

Låter som ett mission impossible i min värld, men i din värld är det nog inte helt omöjligt ändå!

2012-05-04 @ 23:44:47
URL: http://amazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0