Mamma & barnmys!

Idag har jag och Alice haft en sån där toppenmys dag! Började med lite hörseltest på BVC för att sen fortsätta till veckans absoluta HÖJDPUNKT - barnsång! Jag älskar verkligen fredagarna och denna barnsång. Liten prommis till Brittmaries Pyssel o Pynt för nu har mamman skaffat sig nytt intresse - deqoupage.. riktigt skoj.. Vet dock inte riktigt när jag ska hinna med det men men..

Lunchdate hemma hos Pinar som slutade med att vi fick mata varandras barn, de tyckte tydligen det var mycket roligare än deras sketna gamla mammor! =) Pinar tog lite fina bilder, vi sak se om jag får dem mailade så kanske jag får in någon här..

Ikväll blir det rosé med finaste mannen och skruva ihop lite IKEA kök! Dagen som började med några tårar från den lilla mammans kind då dotterna inte nöjde sig med något, vare sig i natt som var eller timmarna på morgonen. Tänk att den slutade så här bra.

Trevlig helg alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0