Operation AB nu tack!

Oj, känner att jag verkligen inte vill klaga och detta ska absolut inte bli något klagoforum... Men just nu, i detta ögonblick har jag så grymt ont i halsen att jag lätt skulle lägga mig på operationsbordet imorgon. Detta är det värsta jag någonsin varit med om. Jag kan inte svälja, prata eller sova pga smärtan. Hals Mandlarna är så pass stora att de nuddar varandra och någon jädra beläggning har lagt sig över som ett täcke. "Hålet" i mitten som man brukar andas med krymper och krymper och jag får hela tiden fråga Danne för försäkran om att "hålet" fortfarande finns när andningspanik uppstår. Snälla, någon - operation behövs här NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0