Kväller

Jag sitter i soffan, klockan är aningens för mycket för min del egentligen. Jag känner hur ögonlocken börjar bli tunga. jag borde gå och lägga mig, men orkar inte ta mig upp ur detta mjuka som omsluter mig. Jag hör musiken dunka från Logen, mannen har logfest med grabbarna. De verkar ha kul, musiken skruvas upp aningen mer. Jag sluter ögonlocken och slappnar av och tänker tillbaka på dagen...på dagen med min tokiga dotter som vägrade äta lunch vid lunchdax, vägrade sova em lur samt somnade 2 timmar senare än vanligt. Jag blundar och känner efter, jag är fasiken helt slut. Men lycklig. Lycklig över finaste dottern. Tänk att hon kom till oss. Tänk att JAG är hennes mamma - det är så stort. Jag känner hur tankarna flyger allt längre bort och ögonlocken blir allt tyngre och tyngre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0