Den lilla bruna

I min värld är det lätt att packa in allt i bilen, sätta sig i bilen och försöka starta bilen utan större framgång. Inte förrän man inte hittar nyckeln och med andra ord inte kan starta den heller inser man att man faktiskt inte har någon nyckel i handen. I samma veva inser man att nyckeln inte heller ligger i jackfickan. I stundens hetta kommer jag på att nyckeln ligger i min handväska och då är frågan - var är handväskan?? Jag hoppar ur bilen och springer i min förvirring runt den. Och DÄR runt hörnet har jag parkerat min lilla bruna handväska med diverse värdefulla ting. Jodå, huvudet ner och fötterna upp - det är min värld just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0