Daniel

❤Mitt hjärta bankar för dig min käre make. Det är så otroligt att jag, rosa jag, haffade dig - mannen. Vilket kap!

Jag har sådan tur att du orkar stå ut med mina egenheter. Mina knasigheter och konstigheter som ter sig aningen komiska i olika sammanhang. Jag har sådan tur att vi efter snart 9 år (!!) ihop fortfarande är kära och att våra hjärtan bankar för varandra. Det är coolt. Så himla coolt. Och man ska komma ihåg att det inte är alltför många som har turen att leva i ett levande kärleksfullt förhållande efter 9 år tillsammans. Tack finaste för att du finns vid min sida.❤


Kommentarer
Postat av: Sara

Gillas, gillas, gillas! Kanske är det för att ni är så himla härligt knasiga båda två, ni är en sån perfekt match! Är så glad att min älskade bror har hittat en så fantastisk fru, min tokiga svägerska:)

2012-12-25 @ 11:31:48
Postat av: Elin

<3

2012-12-26 @ 17:54:26
Postat av: Elin

<3

2012-12-26 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0