Livets färger

Idag satt jag i bilen från Eskilstuna med min kära mamma. Min älskade mamma som alltid alltid alltid finns där för mig och min familj. Hon frågade om jag slutat blogga. Mitt svar blev "litegrann kanske." För ett tag sedan började jag få svårt att se de magiska nyanserna och färgerna runtomkring mig. Ni vet alla de färger man behöver se och kontrasterna i dem för att kunna vara kreativ. Om man får svårt med denna lilla detalj så försvinner lusten och kreativiteten och för mig också skrivglädjen. Jag hoppas detta infinner sig snart och att jag kan fortsätta skriva de hjärtliga inläggen som är byggda på livets olika färger och tokigheter. Vi håller tummarna för att regnbågen visar mig alla sina färger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0