V.38

V.38
Magen har sjunkit. Bebis ligger med huvudet nedåt o trycker.
Jag har haft mensvärk och förvärkar i 1,5 dygn. Det måste betyda någonting. Inatt sov jag 1,5 timmar och det är den totala sammanlagda tiden bör tilläggas. Jag gjorde nog allt utom att sova. Bebis körde kicksparkar i magen, jag låg och klockade förvärkar med 4 minuters mellanrum, tog ett varmt bad, åt lite nattamackor (var ju så himla hungrig😊). 

Är lille bebisen påväg nu? Eller snart iallafall? Det är så spännande. Har den väntat på att mormor ska komma hem? Har dagen kommit som vi väntat på så länge? Ja vi är laddade och förväntansfulla! Den kanske inte kommer nu - men snart iallafall, det känner jag på mig. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0