Sjukskriven

Sjukskriven. Ja så är ordet. Sjukskriven. Men trots den negativa laddningen och mina egna känslor av misslyckande så känns det ändå ganska okej. Jag vet att detta är för min egen och bebisens hälsa. För att vi ska må bra hela vägen fram tills bebisen kommit. Det får vara såhär just nu helt enkelt. Läkare har ordinerat mig mycket vila. Kan vara ganska svårt om man heter Jenny Larsson, men jag gör mitt bästa. Dessa dagar som sjukskriven har jag sovit mycket, jag har tagit långa varma bad, läst bok och legat i soffan och bara slappat. Jag har gjort sådant som var åratal sedan jag sist gjorde. ❤️

Kommentarer
Postat av: Maggan

Försök att njuta, njuta och njuta... <3

2014-02-06 @ 10:52:47
Postat av: Elin

♥HELT RÄTT ♥
Måste lyssna på kroppen

Svar: Så sant Elin!!❤️
Jenny

2014-02-10 @ 22:24:58
Postat av: Elin

♥HELT RÄTT ♥
Måste lyssna på kroppen

2014-02-10 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0