En minut över

Här sitter jag o gör ett blogg inlägg när jag gömmer mig på toan en stund. Vi väntar på BVC tanten som kommer instapplande här vilken minut som helst. Och vi har precis hunnit blivit klara - förutom att mamman inte hunnit borsta tänderna och tagit morgonduschen MEN bestämde mig nyss för att duschen får komma senare idag. Det rullar på helt enkelt. Speciellt förmiddagarna då lilla tjejen har svårt att komma till ro. Då skriks det en hel del här hemma. Jag försöker febrilt mata henne och Alice sitter bredvid och klappar på henne och sjunger "Lille katt". Mellan varven pratar Alice lugnande med lilla syster och säger: "Det är ingen fara, JAG är här. Och mamma också. Och pappa också. Vi är här allihopa." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0