Mitt nya liv

I mitt nya liv får man uppleva:

* att ständigt göra flera saker samtidigt.
* att bajsa samtidigt som du har sällskapssjuk lilltjej i knät.
* sjunga, klippa naglarna och borsta tänderna samtidigt.
* att betala en hög telefonräkning varje månad pga. mammans stora intresse att prata i telefon.
* att ha lite längre hår på benen än du egentligen önskar du hade.
* att Glömma dina egna hungerskänslor och komma på dem några timmar senare.
* att missbruka kaffe.
* att nästan somna sittandes/liggandes/ståendes i diverse olika sammanhang för att skrapa ihop fler timmars sömn.
* att ha fått världens finaste tjej.

Jag älskar mitt nya liv. Skulle aldrig för allt i världen vilja byta ut det.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi ja livet är bra härligt! Älskar meningen om att man har lite längre hår på benen än vad man önskar. Med betoning på LITE LÄNGRE... ;) Kram Elin

2012-03-24 @ 10:12:02
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0