Tankar

Alltså, under min kvällspromenad ikväll kom jag att tänka på några saker.
1. Jag har en del väldans fina och roliga vänner kring mig och från och med idag tänker jag bara prioritera dem i "vännerlivet". Eftersom det är svårt att hinna med de vänner som man verkligen gillar är de ju dumt att hänga runt med alla möjliga diverse o därmed få mindre tid med dem som det är kvalitet på!❤️
2. När min man får för sig att arbeta så här hårt på gården som han gör just nu när han byter ladugårdstaket o jag har barnen nästintill själv från att de vaknar tills de somnar, alltså från kl.7.00-22.40 börjar jag förstå hur det känns att vara ensamstående: fy tusan för det alltså! 
3. Jag har världens bästa mamma o pappa som hjälper mig massor med diverse saker. De är oumbärliga.
4. Det finns några snubbar här i världen som är fantastiska. De är aningens äldre än jag själv och har aningens mindre hår och kanske några fler gråa hårstrån än i mitt barr. Snubbarna har de senaste dagarna hjälpt min man med ladugårdstaket. Det finns inga ord för hur glad jag är att de är här o hjälper oss. Fantastiskt att det finns människor som dem. Som verkligen tar av sin egen tid för att hjälpa sådana nötter som oss som köpte en gård som behövde renoveras i åratal för att bli bebolig. Kärlek till de två vise männen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0