Fint💜

Jag berÀttade idag till en kollega att jag och Alice nattar dockorna pÄ kvÀllen. Vi lÀgger dom, killar pannan, smÄpratar, lÀgger dit gosefiltar och stoppar om dem. Jag berÀttade oxÄ att det första Alice gör pÄ morgonen Àr att gÄ in till dockorna och viska och vÀcka dem. Jag Àskar detta ögonblick och stÄr alldeles stilla i detta magiska ögonblick och bara ser pÄ min dotter.

Min kollegas kommentar pÄ detta var:
" Det Àr sÄ hÀrligt att du ser din dotter i den hÀr stunden. Det Àr sÄ mÄnga förÀldrar som inte orkar eller har tid och tycker att det Àr sÄ oviktigt.. Det Àr fint. "

Oj vad glad jag blev av denna omtÀnksamma kommentar. Och oj vad jag behövde den idag.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0