Punkt

Jag tänker sluta lägga energi på fel människor, människor som bara suger musten ur en. Man måste få energi tillbaka och känna att de faktiskt bryr sig på riktigt. Som en av mina bästa vänner sagt: " Man måste vårda även en vänskapsrelation för att den inte ska försvinna."

Ibland känner jag att jag flyttar gränsen över vad som faktiskt känns okej som vän. Att jag dessutom sedan har svårt att säga till och faktiskt struntar i att möta det och hellre blundar gör att jag blir besviken på mig själv samtidigt som besvikelsen över kompisens beteende sköljer över mig. Det är tråkigt att man faktiskt antas finnas där och ställa upp utan att riktigt kunna känna samma sak tillbaka. Jag tror faktiskt jag sätter stopp för det nu. Det blir punkt och liksom ett avslutat kapitel. P U N K T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0