2 korvar

Alice springer snabbt snabbt runt i lekrummet utan blöja. Jag ligger på golvet och låtsasjagar henne. Hon springer allt vad hon har. Plötsligt stannar hon. Böjer sig ned och lägger en lång korv på den gröna mattan. Sedan gör hon ett skutt framåt, typ cirka 3 dm framåt, och lägger av nästa långa korv. Sedan bär det av igen. Jag hinner liksom inte ens reagera - än mindre resa mig upp. Det enda jag lyckas göra är att skratta åt det. Vem tusan skuttar när man bajsar?? I nästa ögonblick kommer fadern i huset hem. "Å välkommen hem" flinar jag glatt. "Precis i tid" fortsätter jag tyst och blinkar åt Alice.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Oh vad härligt! Nu fick jag mig ett gott skratt!

2013-02-18 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0