Saknade

Den här helgen är det många som är saknade. Min fina Morfar fick ett extra ljus på sin grav ikväll. Kyrkogården var extremt vacker igår ikväll. Men hörrni - vad är det för konstigt sken jag lyckades få med? I min vidskepliga värld tror jag ju att jag hade sällskap. Andra skyller på blixten på kameran, att tummen var för kameran eller att det var konstigt sken från gatlyktor. Men i min värld stod morfar bredvid mig. Han stod bredvid med sin gråa hatt på sitt huvud och höll mig sällskap. Känns aningen speciellt faktiskt. Förstår att det är många som tycker jag är alltför vidskeplig och nästan kanske till och med knäppis i skallen. Men vet ni - det bryr jag mig inte om! Fina morfar - du är saknad ska du veta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0