FÄRDIGT

Jag drömmer mig bort. Bort till färdiga väggar. Färdiga fönster. Färdiga lister. Färdigt målade kanter. Färdig skruvat. Färdig borrat. Färdig spikat. Ja helt enkelt till att det är färdigt. Nu. Nu vill jag att det ska vara. Bara så mycket nu. Jag vill inte leva i renovering längre. Inte ha råttor inne pga renoveringen. Inte ha byggdamm inne. Inte ha ett väldigt omysigt sovrum. Inte ha 70 talet flugor inne pga renoveringen. Okej, jag gör ett försök... Om jag blundar och knäpper med fingrarna och önskar tillräckligt mycket att det är klart - då borde det funka. Okej, ett.. Två... Tre.. Knäpp!

Färdigt? Nä fan. Knäpp? Knäpp i huvudet är det enda jag är eller möjligtvis håller på att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0