Slarver

Jag vill bli bättre på att hålla ordning, ja att hålla ordning på saker. Jag har en vision om mig själv att jag håller ganska bra ordning på mina saker och vet var jag lägger allt. Allt har sin plats liksom. Men jag tror jag får börja släppa den här konstgjorda tanken då jag allt som oftast ränner efter mina, Alices och ibland även min kära mans saker (jag har till och med börjat lägga bort hans saker!). Jag rensar, städar undan, kastar (!) saker, och ibland kan det vara viktiga saker.. Som det senaste: mannens deklarationspapper. Ja, ni hörde rätt. Jag K A S T A D E mannens deklarations papper. Sedan Glömde bort att jag gjort det och skällde lite på honom att han har så dålig koll. Men min egen behöll jag och deklarerade i lugn och ro. Konstigt det där. Hur kan sånt hända? Hur kan man kasta sådant viktigt utan att blinka? Hur kan man bara glömma saker? Jag tror jag ska erkänna ikväll att det var jag som kastade hans papper, för jag tror jag kommer ihåg nu så här i efterhand att jag gjort det..


Kommentarer
Postat av: morsan

hur kan man kasta dom?? Det är nog bäst att du lagar en riktigt god middag och erkänner ikväll...

2012-05-04 @ 12:31:32
Postat av: Maria

Ojojoj... skrattar så nästan tårarna rinner! Du är för härlig! Men inte bra så klart att pappren är kastade. Hoppas ni fått ordning på det nu.

2012-05-10 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0