Världens största Rosa Prick.

För 7 månader sen kom världens finaste Rosa prick till världen, Alice.
Att man kan älska så mycket?? Innan jag blev mamma kunde jag inte riktigt förstå varför
alla föräldrar pratade om sina barn hela tiden. Nu är det typ det enda jag själv pratar om..stört och bara så underbart. Under åren jag läste till lärare var det flera av mina studentkompisar som var super sugna på barn men för mig var det väldigt avlägset. Några år senare föll många pusselbitar på plats och för mig och min man kändes det bara så rätt när "plusset" kom och magen började växa.

Just nu är jag mammaledig och spenderar i princip all min lediga tid tillsammans med henne (om jag inte tränar eller så) och ändå...när vi lagt henne på kvällen kan jag riktigt längta tills hon vaknar igen... Knäppa jag.
Jag älskar att vara hemma med henne och vara den där "hemmafrun" som inte alls har en given plats idag. Jag älskar att mysa och busa med henne och fixa i vårat hem. Jag älskar också att träffa massor av folk, eftersom jag är en väldigt social varelse =) som älskar att prata så har jag ett stort behov att fylla eftersom jag inte jobbar just nu och kan prata av mig där.

Nu ska jag försöka få in en bild på finaste tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0