Frågor att besvara

Varför kan det inte jämt vara soligt och varmt?
Varför är jag så oteknisk och inte förstår mig på bloggdesign eller datorer överhuvudtaget?
Varför älskar jag att prata i telefon? (Gärna så länge att jag får kramp i armen och ont i handen.)
Varför har folk mobiler när de ändå aldrig svarar i dom?
Varför håller "knappmobiler" på att förintas och ersättas av "touchmobiler"?
Varför åt jag choklad idag igen fastän jag inte borde?
Varför är vägen till vårat hus fortfarande knölig och ojämn?
Varför har vi flugor inne året runt?
Varför gillar Katten Signe att hänga i dörren och kika in genom fönstret när hon vill in?
Varför bajsar hästarna inne i lösdriften när de har en stor hage att fylla?
Varför finns det ingen bätte dryck än Cola light?
Varför föddes jag in i en Cola light familj?
Varför himlar folk med ögonen när de är avundsjuka?
Varför kliar huden mer på vintern än på sommaren? (Borde vara tvärtom tycker jag!)
Varför gillar inte alla rosa?



Helt klart små problem. Skönt när man har tid att fundera över sådana lätta saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0