Bland det bästa

Idag har jag gjort bland det bästa som finns, varit i stallet och ridit och umgåtts med finaste sällskapet och våra tjejer. Det är verkligen bland det bästa som finns. Att bara sadla på hästen och sticka ut i skogen en sväng, avkoppling, egentid och lite träning i ett paket liksom - så härligt!

När jag och Raudur kom tillbaka från ridturen serverades det kaffe och smörgås för oss mammor och lite lunch för lillskruttan. Tur jag har som kan låna min kompis fina islänning och rida en sväng mellan varven när ridsuget blir för stort! När jag skulle få barn valde jag att sälja min fina prins, Aron. Jag kände att jag skulle få det svårt att få ihop mitt livspussel med häst, barn och resten av livet liksom. Beslutet känns bara så rätt nu i efterhand, men när jag skulle bestämma mig var det så svårt. Jag och Aron har många år av massa träning o tävling och fina minnen ihop!

Hästar har alltid varit mitt liv. Det är något speciellt med dessa härliga djur. Och att få komma ut i skogen och andas och samla kraft - det är något alldeles, alldeles extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0