Konstig känsla

Nuförtiden skäms jag nästan när folk frågar hur det är... Och jag ännu en gång säger att "jo då, det är sådär.." jag vill bara säga att "Jo tack, livet leker"!! (för det känns det som att det gör när hela familjen mår bra..)
Men som vanligt är ju lilltjejen tokförkyld med feber titt som tätt vilket leder till dålig sömn, mindre matlust, rutiner rubbade osv...Livet blir lite extra rörigt när småttingen är sjuk helt enkelt. Lägg därtill att föräldrarna inte håller sig friska så blir det en tråkig karusell som man bara vill hoppa av.

Jag vet inte hur många ÖF stunder, jobbfika, föräldragruppsfika, babysim m.m vi fått avstå. Trist och det suger verkligen i "Jennyssocialtarm". Idag när jag tackade nej till fika skämdes jag lite igen. Jag vet att jag inte ska, men folk kan ju faktiskt tro att jag inte vill träffa dom - men jag lovar er gott folk, det vill jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0