tAtUeRiNgAr

Jag har verkligen velat tatuera mig så länge. Jag funderar på en text som visar mina starka band till Alice. Jag funderar på texten " My first diamond is my daughter" o sen någon söt liten
Rosa symbol till detta. Enda problemet är om jag skulle få en till dotter o vill bygga på tatueringen, då blir de ju fel grammatiskt. Kolla in följande fultatuering: " my firsts diamonds is my daughters". Det går ju bara inte... Tips på hur jag ska lösa detta stora problem?

Jag o älskade syster har oxå pratat om att göra en symbol för vårt band till varandra... Så egentligen har jag två stycken att göra..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj!! Känns som att vi måste disskutera detta. /Seppo

2012-04-06 @ 10:07:18
Postat av: kajan

Åh, ja vi måste åka o tatuera oss nu syrran!! Du får göra två på samma gång ;) hahaa. ses snart , puss <3

2012-04-06 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0