Svammel

Jag känner mig lite smått ångestfylld just just nu.. Ni vet så där som det känns precis innan man sticker ut i springer. Det är typ som att jag har jobb ångest fast jag inte ska jobba imorgon, skumt! Jag har lite ångest över livet, ja över allt som jag vill fylla det med men inte hinner. Jag skulle vilja ha fler liv. Typ som katter som har nio (!) liv.. Det är fasiken orättvist. Hur ska man hinna med allt man vill här i livet? Hur ska man kunna resa till alla fina och spännande ställen? Hur ska man hinna med alla vackra människor som finns i ens liv? Allt är en prioriteringsfråga och en fråga om tid, lust och beslut. Jag hatar att tävla med tiden och jag hatar att besluta saker. Hur ska det då gå för mig?


Kommentarer
Postat av: emma s

Det ska gå bra för dig ;) puss på re!

2012-04-09 @ 20:25:24
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0