Filosoferar

Nu när jag inte kan sova börjar tankarna snurra. Just nu har de snurrat iväg till jobbet och allt som väntar där. Jag måste jobba en stund idag, lite senare tror jag. Känns aningen konstigt att arbeta så här dags på dygnet även om hjärnan går på högvarv just nu. När jag kommer tillbaka i augusti ska hela verksamheten flytta vilket kommer krävas en hel del jobb och jag måste skicka in önskemål inför det. Jag har senaste timmen legat o funderat på dessa så de är ju så gott som klara. Undra om jag får ob tillägg för detta eftersom det är obekväm arbetstid?? Jag vet att det kommer bli flera förändringar till hösten som både känns bra och mindre roliga.. Men framförallt blir det lite ovisst ett tag - och det är jobbigt, även om man är mammaledig. Min hjärna fungerar ju inte så att det bara är att stänga av, koppla ifrån liksom... Nej, i min hjärna ska allt ältas och vändas och funderas på. Kan vara jobbigt ibland men också aningen spännande. Just nu känns det aningen segt faktiskt. Jaha, Och där blev magen hungrig oxå!! en tidig frukost på det här kanske.. Bara Jag och fågelkvittret utanför fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0