Färdigfirat

Ännu en födelsedag till ända, en härlig sådan får jag väl lov att säga! Jag tackar alla fina som firat mig OCH som hört av sig!!
Nu väntar en lite shopping på HM och en massage på Hela dig! Känns som det inte sitter fel, något av det.
Lillfia har varit på super härligt humör både igår och idag vilket gillas grymt. Dock satte hon mat i halsen idag, som satte tvärstopp så jag fick vända upp och ner o dunka rygg. Riktigt läskigt - och säkert inte sista gången heller tyvärr. Hon ändrade färg i ansiktet ganska snabbt till en mer rödlila nyans och det gällde att handla snabbt. Det är inte förrän i dessa lägen man verkligen förstår att allt kan gå så fort.

Nu är allt diskat o klart efter helgens firande så nu tar vi kväller tillsammans med mannen i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0